ثبت‌نام ۱۳۰ هزار هرمزگانی در طرح ملی مسکن 

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت:در طرح نهضت ملی مسکن احداث ۶۵ هزار واحد شهری و روستایی تکلیف شده و حدود ۱۳۰ هزار نفر تاکنون ثبت نام کردند.

عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: از این تعداد افرادی که تاکنون نام نویسی کرده‌اند، ۳۰ هزار نفر واجد شرایط و حائز تایید نهایی و ۱۶ هزار نفر نیز واریزی وجه بالای ۴۰ میلیون تومان داشته اند.

او تعهد دولت سیزدهم را ۵۰ هزار واحد مسکن در هرمزگان عنوان و گفت: البته سهمیه تکلیفی استان هرمزگان در حوزه مسکن شهری ۵۰ هزار واحد و در حوزه روستایی ۱۵ هزار واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در خصوص وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: تاکنون صدور پروانه ۳۷ هزار واحد مسکونی که افزون بر هفت هزار واحد فونداسیون به اتمام رسیده، برای ۳۷ هزار و ۳۱۳ واحد نیز پروانه اخذ شده و افزون بر ۶ هزار واحد دارای اسکلت و سقف است.

کمالی گفت: با توجه به وسعت شهر‌ها با شناسایی اراضی از طریق تعیین تکلیف و تخصیص زمین در محدوده و الحاق اراضی در حریم شهر‌ها با کسب مجوز‌های قانونی در شهرستان‌های بستک، بندر خمیر، میناب، حاجی آباد، بندرلنگه، سیریک، بندرعباس، رودان و بشاگرد به میزان یکهزار و ۹۳۷ هکتار تامین شد.

او گفت: دستیابی به این مهم با حمایت و پیگیری مجدانه استاندار هرمزگان، همراهی دستگاه‌های اجرایی و تلاش شبانه‌روزی همکاران در بخش مسکن حاصل شده است و افتخاری برای راه و شهرسازی هرمزگان بوده که در ارزیابی ملی توسط وزارت راه و شهرسازی عملکرد آن در ردیف استان‌های پیشرو و برتر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به ثبت رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در پایان گفت: سامانه نام نویسی طرح ملی مسکن امسال چندین بار بازگشایی شده و مردم تا پایان سال نیز مجدد هر بار به مدت ۲ ماه مهلت ثبت نام دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
درود بر مهندس کمالی پرتلاش و مردمی . خدا خیرت بده مهندس . ما هر روزه برایت دعا میکنیم. خدا پدر و مادرت را رحمت کند